SWEETLALA HOMEMADE...;)

Selamat datang ke Sweetlala Homemade(Cakes,Cupcakes,Tart,Chocolate Dll).. -Batu Kurau-Kamunting-Taiping-Bagan serai- Parit Buntar- dan sewaktu dengannya..;)

Wednesday, September 28, 2011

ApaM DOt2..;)





oder dari sapa2 dah lupa.. so uplod jew suma..eheheh

INFO KELAS DI SWEETLALA HOMEMADE

info kelas:
16/10 - kek continental (choc indulgence) -RM150
23/10 - CHoc HomeMade - RM180
30/10 - Aneka Tartlet - RM120
*kelas hands-on bukan demo - berminat bgtau yer.. kelas terhad..tq..;)
berminat sms/call :- 012-5713937

Wednesday, August 10, 2011

salam Ramadhan..

dah lma x update gmbo oder.. penat nk edit.. neway kalau ada yg nk request kelas sgt2 dialu-alukn.. boley sms or col dila key..dila just wat kelas if ada prmntaan ja keh..tq pd semua yg support..;)

Saturday, July 16, 2011

Kelas 1st SweetLala Homemde-Choc Indulgnce Cake-

Kelas ni di datangi olehh...... cikgu isma aka kaklong..hehehe..kklong da pndai pon wat kek so xla susah..:) biasala 1stime wat kelas mesti la ada mcm2 yg nk gelak kn.. yg xperfct tu la akn kita ingat n cuba perbaiki kn..keh2..btoi ka.. apapun lyn je gmbo2 yg sepruh jln bru ingat nk amik nie..kikiki





kek continental..-open for oder/class

kek2 nie dah mula trima oder yer.. dan kalu berminat nak blaja pon bley..hands on-mknanya buat sndri n bwak lik sebijik kek tu..knpa explain cmtu?? sebabnyer nt tnya npa fee mhal..ada kelas 4 jnis rm180 jew..!! JAWAPANNYER:sebab yg tu awak akn blajo demo jer yang.. pastu kek sebijik2 tu anda akn share ngn kwan2 lain.. tu la lain arga nya..;)betul2 berminat saje saya layan eh.. RM150 tuk setiap kek.. nk blajo demo n murah cri kwan 4 org eh..ley sayer wat kelas demo..or bg nma then da ckup org sayer akn col..tenkiu..;)


Wednesday, July 13, 2011

CLASS 2011...

Nak attend class n request class just sms/call Dila ok..
012-5713937..;)